New Release

Aku bercadang-cadang menyambung menulis novel kembali bagi menyengarkan balik generator otakku yang dah lama membeku dari berkarya.
Insyallah di samping mengisi masa lebihan dari masa talaqi dan belajar, aku cuba memerahlan kederatku untuk melakar satu cerita yang aku pasti tidak akan sama dengan lenggokan cerita skeptik dan stigma para penulis novel 'kebodohan' yang membodohkan masyarakat dengan karya mereka.

Isi cerita?

Susah nak describe, sebab ia masih berada dalam kepalaku untuk diikat pada tulisan. Yang penting ia akan sarat dengan khayalan dan pengajaran dalam membentuk idelisme modal insan muslim sejati.

Aku banyak buat research,bacaan, menontot movie hollywood mahupun malaywood, baca beberapa lagi novel fiksyen, insyallah aku akan perlahan-lahan menyusun plot dan garapkan jalan ceritanya dengan baik.

Doakan!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Penunggang agama dan Pencarik agama : Sebuah Penilaian Semula

Dirgahayu NegaraKu

95 Hari